Standardy
Kancelaria Adwokacka Gatner & Gatner z biurem w Katowicach oraz Bielsku-Białej prowadzi działalność łączącą cechy nowoczesnej, butikowej firmy prawniczej z tradycyjnym modelem wykonywania zawodu adwokata, gdzie priorytetem jest rzetelność obsługi każdego z Klientów wyznaczona zbiorem etyki zawodowej oraz treścią Ustawy z dn. 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze, określającej standardy naszej codziennej pracy. Dobry adwokat musi bowiem w codziennej pracy bazować nie tylko na jej merytorycznych podstawach, ale również etycznej wartości.
Misja i wartości
Łączymy wieloletnie doświadczenie na rynku usług prawniczych oraz wiedzę specjalistyczną z pasją tworzenia najbardziej optymalnych rozwiązań prawnych dla naszych Klientów. Założeniem Kancelarii Gatner & Gatner z biurem w Katowicach i Bielsku-Białej jest zapewnienie konkretnie sprofilowanej, specjalistycznej i rzetelnej obsługi prawnej dla osób fizycznych, podmiotów gospodarczych, instytucji publicznych i organizacji non-profit.
Skuteczność
Profil współpracy z Klientem określamy każdorazowo w gronie naszego zespołu, dedykując do prowadzenia konkretnego projektu poszczególnych prawników Kancelarii Gatner & Gatner. Świadomi złożoności problemów naszych Klientów instytucjonalnych tworzymy zespół ekspercki realizujący określony projekt dla Klienta, wskazując na najbardziej skuteczne rozwiązania danego zagadnienia. Kancelarię Gatner & Gatner – tak w Katowicach, jak i Bielsku-Białej - tworzą adwokaci, których wiedza, doświadczenie, kreatywność i zaangażowanie są doceniane przez grono naszych stałych Klientów.
Lokalizacja
Nasza Kancelaria Adwokacka posiada biuro w ścisłym centrum Katowic, naprzeciw wejścia głównego dworca PKP, bezpośrednio obok Galerii Katowickiej oraz przy zabytkowej starówce w Bielsku-Białej. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom jak najwyższy standard świadczonych przez naszych prawników usług - także podczas spotkań w Kancelarii, czego wyrazem jest komfortowe i nowoczesne biuro w Katowicach dysponujące wszelkimi możliwymi udogodnieniami, jak m.in. parking podziemny, winda, klimatyzacja oraz wdrożony system bezpieczeństwa przechowywanej dokumentacji spraw Klientów.